Actief klantcontact verbeteren

E-waternieuws artikel: Actief klantcontact verbeteren

Neem contact op met ons

Heb jij in je dagelijks werk veel met klanten te maken? Ben jij het visitekaartje van je organisatie? En wil je professioneel met je klanten omgaan? Volg dan de training Service gericht aan de slag. Tijdens de training krijg je inzicht in de manier van communiceren zodat je communicatie op een klantgerichte manier inzet. Je leert omgaan met verschillende reacties, zonder dat je het doel van de boodschap uit het oog verliest.

Voorafgaand aan de training inventariseren we wat voor jou moeilijke situaties zijn tijdens klantcontact. Tijdens de training wordt er veel geoefend met eigen situaties. Zo ben jij straks goed voorbereid op de praktijk. En ga je servicegericht aan de slag.

'Een conflict gaat zelden over de inhoud, maar bijna altijd over de relatie. Zo is het ook tussen een organisatie en haar klanten. De cursus bied je gelegenheid  stil te staan bij de manier waarop je met je klanten omgaat. Wat is er goed aan je communicatie? Waar kun je jezelf een beetje bijschaven? We werken in kleine groepjes van zes mensen. Dus heel persoonlijk, maar ook open en veilig.' Inge Jager, Inge Jager Advies & Training

Start 24 november a.s.
Wil jij actief je klantcontact verbeteren? Schrijf je in via de website en start donderdag 24 november. Eerst meer informatie? Neem contact op met Nienke Elijzen (030) 60 69 413.

Servicegericht aan de slag start 24 nov 2016