Bel ons 030-6069400 | Login DWO | Privacy

Bel ons 030-6069400 | Login DWO | Privacy

Eerder uitgevoerd

Kunst van het vragen stellen




Doel

Overkomt het jou ook? Dat je na afloop van een gesprek denkt: ‘Had ik nou die vraag maar gesteld.‘, of ‘Waarom reageerde mijn gesprekspartner zo afwijzend?’. Deze en andere vragen kun je kwijt in deze cursus.

Je wilt betere gesprekken voeren en gerichte vragen stellen. Je wilt goed reageren, feedback geven en ontvangen. Kortom je leert gesprekstechnieken toepassen en vooral luisteren naar je gesprekspartner.

Je leert non-verbaal gedrag waar te nemen, in te zetten en je oordeel op te schorten. Na afloop kun je effectiever communiceren.

Inhoud

In de training komen de volgende onderwerpen aan de orde:

  • Jouw kwaliteiten in communicatie
  • Vraagtechnieken
  • Luistervaardigheden
  • Feedback vragen en geven
  • Gevorderde vraagtechnieken

Vorm

Voorafgaand aan de eerste lesdag ontvang je de voorbereidende opdracht. Met je antwoorden maken wij deze cursus compleet. Deze cursus bestaat grotendeels uit het doen van oefeningen, het effect ervan zien en daarna weer oefenen. Hiermee wordt jouw leerrendement verhoogd.

Incompany

Deze cursus verzorgen we alleen incompany op aanvraag van organisaties. Wil je deze cursus organiseren voor medewerkers? Vraag dit dan aan via dit formulier.


Doelgroep

medewerkers binnen de watersector die regelmatig mondeling communiceren (zowel intern als extern)

Instapniveau

divers

Variant

Dag training

Maximaal aantal deelnemers

16

Coordinator

Vaardigheden

SamenwerkenRapporterenCreatieve oplossingen bedenkenInstructies gevenCommunicatie en feedbackArgumenteren


Incompany aanvragen

Wil je deze cursus organiseren voor medewerkers? Neem dan contact met ons op.