Goede relatie met klanten


Het aanbod van cursussen en opleidingen blijft actueel. Blijven ontwikkelen en innoveren geldt ook voor Wateropleidingen. We herzien bestaande titels regelmatig en voegen nieuwe titels aan het aanbod toe. Nieuwe titels ontwikkelen? Dan stemmen we goed af met onze klanten. Hier is een goede relatie met onze klanten voor nodig.

We vinden het belangrijk om in gesprek te blijven met onze klanten. Daarom bezoeken en spreken we ze regelmatig. We bespreken het opleidingstraject, actuele onderwerpen en ontwikkelingen. Als we ons aanbod ontwikkelen of herzien, dan nodigen we klanten uit hierover mee te denken. Nieuwe modules van de Hogere opleiding drinkwater ontwikkelde we samen met drinkwaterbedrijven. Zij leverde een waardevolle bijdrage over de inhoud van de modules.

We adviseren klanten ook in het ontwikkelen van medewerkers. Zo brengen we de kennis van medewerkers in kaart met kenniskaarten. We ontwikkelen en oefenen draaiboeken voor workshops, ondersteunen bij pilots, geven opleidingsadvies, verzorgen mentortrainingen of zetten een studiecoach in.

Wil je weten hoe we jouw organisatie en medewerkers verder kunnen helpen? Neem contact op met Wateropleidingen 030-6069400 of [email protected]. We helpen je graag verder.